قیمت روغن دنده|قیمت روغن گیربکس|خرید روغن دنده

    Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
     

    قیمت روغن دنده

    قیمت روغن دنده؛ آنچه باید هنگام انتخاب روغن دنده بدانید:

     

    روغن دنده چیست؟

    روغن دنده روان کننده ای است که به طور کاملا خاص برای گیربکس ها و جعبه های انتقال و دیفرانسیل در خودروها، کامیون ها و سایر ماشین آلات ساخته شده است. ویسکوزیته بسیار بالایی دارد و اغلب حاوی ترکیبات آلی گوگردی است.

    برخی از گیربکس های اتوماتیک مدرن (گیربکس یکپارچه و دیفرانسیل) به هیچ وجه از روغن سنگین استفاده نمی کنند، بلکه در عوض با مایع هیدرولیک ویسکوزیته پایین تر که تحت فشار در گیربکس اتوماتیک موجود است، روغن کاری می کنند. روغن های دنده حدود 20 درصد از بازار روان کننده ها را در دنیا تشکیل می دهند.

    اکثر روان کننده های گیربکس و دیفرانسیل حاوی افزودنی های فشار بالا (EP) و افزودنی های ضد سایش برای مقابله با لغزش چرخ دنده های مخروطی هیپووئید هستند. افزودنی های عادی حاوی مشتقات دی تیوکاربامات و همجنین ترکیبات آلی تیمار شده با گوگرد ("هیدروکربن های شامل  گوگرد").

    افزودنی های EP حاوی ترکیبات فسفر/گوگرد برای فلزات زرد رنگ مانند مس و/یا برنج مورد استفاده در بوشینگ ها و سنکرونایزرها خورنده هستند. روغن‌های دنده کلاس GL-1 فاقد مواد افزودنی EP هستند و بنابراین در کاربردهایی که حاوی قطعات ساخته شده از فلزات زرد هستند استفاده می‌شود.

     m/قیمت روغن دنده

    برای خرید محصولات باکیفبت روانسازان با ما تماس بگیرید

    چگونه می‌دانید کدام روغن دنده برای یک کاربرد خاص مناسب‌تر است؟

    معمولاً به سادگی جستجو در دفترچه راهنمای خدمات و انتخاب محصول از QPL (فهرست محصولات واجد شرایط) است. متأسفانه، این راه حل ممکن است همیشه روانکاری بهینه را برای یک مجموعه دنده معین یا حداکثر کارایی در مدیریت موجودی روانکار ارائه نکند.

    در حالی که برخی از سازندگان تجهیزات اصلی (OEM) مشخصات کلی را ارائه می دهند که پارامترهای مربوطه را در نظر می گیرد، برخی دیگر فقط مشخصات کلی ارائه می دهند که حتی ممکن است دمای عملیاتی را نیز در نظر نگیرد.

    بنابراین مهم است که کسانی که مسئول انتخاب روانکار هستند، درک اولیه ای از نحوه تعیین روانکارها برای گیربکس داشته باشند.

    علاوه بر درک و تفسیر مشخصات سازنده دستگاه، درک دلیل و امکان ایجاد تغییرات در صورت لزوم بسیار مهم است. 

    فاکتورهای متعددی برای انتخاب روانکارهای دنده صنعتی فراتر از انتخاب صرفاً یک محصول از QPL راهنمای تعمیر و نگهداری وجود دارد، از جمله در دسترس بودن محصول، شرایط عملیاتی، مارک ترجیحی روانکار، و تلاش‌های یکپارچه‌سازی محصول. انتخاب صحیح روان کننده سنگ بنای یک برنامه روانکاری عالی است.

    درک خوب این موضوع، تکنسین روغنکاری را قادر می سازد تا قابلیت اطمینان دستگاه را در شرایط عادی به حداکثر برسانند و از مشخصات روانکار به عنوان حل کننده مشکل در شرایط غیرعادی استفاده کنند.

    بیشتر بدانید:خرید روغن پایه SN150-انواع روغن پایه ـ کاربرد روغن پایه sn 150

    تفاوت بین روغن گیربکس و روغن دنده چیست؟

    ساده ترین پاسخ به تفاوت بین روغن های گیربکس و روغن های دنده در هدفی است که آنها برای آن طراحی شده اند. روغن گیربکس برای کار با گیربکس های اتوماتیک مهندسی شده است، در حالی که روغن دنده معمولاً برای کار با جعبه دنده های دستی در نظر گرفته شده است. با این حال، برای درک جامع این دو سیال، خواص مورد نیاز از آنها و تفاوت آنها، ابتدا باید تفاوت های کلیدی بین جعبه دنده و جعبه دنده را بررسی کنیم.

    در حالی که هر دو قطعه از تجهیزات لازم است نقش یکسانی را انجام دهند که دنده‌ها را قادر می‌سازد تا نیرو، سرعت و جهت یک وسیله نقلیه را تغییر دهند و کنترل کنند، آنها با استفاده از روش‌های مختلف به نتایج خاص خود می‌رسند و بنابراین برای کارکردن به مایعات حمایتی متفاوتی نیاز دارند.

     

    گیربکس های اتوماتیک

    گیربکس های اتوماتیک در سیستمی کار می کنند که شامل تعویض دنده های متعدد به طور خودکار در پاسخ به نیازهای مختلف یک موتور است. دنده های درون یک گیربکس اتوماتیک معمولاً از نظر تعداد بسیار کوچکتر و بیشتر از دنده های موجود در یک سیستم دستی هستند. برای عملیات موثر، مایع انتقال نه تنها باید روغن کاری کند، بلکه باید نیرو را از پمپ روغن خودرو به کلاچ آن، ماشینی که حرکت دنده را کنترل می کند، منتقل کند.

     

    خواص کلیدی سیال انتقال

    در اصل، روغن انتقال یک روغن هیدرولیک و بسیار نازک است. برای روانکاری اجزای ظریف سیستم، باید ویسکوزیته پایینی داشته باشد تا بتواند آزادانه قدرت را از موتور خودرو به گیربکس آن منتقل کند.

    روغن گیربکس حاوی مواد شوینده است تا از تجمع زباله در کانال‌های بین قطعات اطمینان حاصل کند که ممکن است بر عملکرد تأثیر منفی بگذارد. همچنین باید دارای خواص مقاوم در برابر حرارت باشد، زیرا لازم است به عنوان خنک کننده عمل کند و در هنگام وقوع اصطکاک، گرما را از قطعات کار دور کند. با نقطه جوش بسیار کمتر از روغن دنده، معمولاً برای افزایش طول عمر خود به مواد افزودنی نیاز دارد.

    مایع گیربکس همچنین برای قابلیت‌های ضد کف طراحی شده است، هوای ناخواسته را از روانکار دور نگه می‌دارد، بنابراین در انتقال نیرو تداخلی ایجاد نمی‌کند.

      مطالب مرتبط: روغن پایه SN 350 چیست؟ ،روغن ریسایکل ـ قیمت روغن پایه sn100

    گیربکس های دستی

    عملیات گیربکس دستی مبتنی بر سیستمی است که دارای دو شفت و چرخ دنده مجزا است که هنگام تعامل کاربر با گیربکس و کلاچ با هم کار می کنند و به همین دلیل، سیستم های دستی گرما، نیرو و اصطکاک زیادی تولید می کنند. برای پاسخ به این مسائل، روغن دنده باید بتواند این انتقال بین دنده ها را تا حد امکان صاف و بدون درز انجام دهد و از آسیب دیدن قطعات در هنگام جابجایی بین موقعیت ها جلوگیری کند.

     

    ویژگی های مهم مایع دنده

    روغن هاب دنده بسیار ضخیم تر از روغن های موتور استاندارد است. با ویسکوزیته بالا، روغن می تواند اطمینان حاصل کند که چرخ دنده های متصل همیشه روغن کاری می شوند و آنها را در برابر ضربه و ضربه ناگهانی در هنگام تعامل محافظت می کند.

     

    از آنجایی که گیربکس‌های دستی اصطکاک بیشتری ایجاد می‌کنند، گرمای زیادی نیز ایجاد می‌کنند، بنابراین روغن دنده طوری طراحی شده است که دماهای فوق‌العاده بالا را تحمل کند و گرما را با خیال راحت از گیربکس دور کند. روغن همچنین باید بتواند تحت فشار شدید به طور موثر عمل کند.

     

     

     


    Competitive advantage of products

    1. One of the most important positive points of Atlas Lubricants Company is the viscosity index or so-called base oil consumers (VI), which is at least 5 numbers higher than other companies' version oils.

     

    1. Another strength of the company's products is the light color and low sulfur of these products, whose odorless and clear oil is a proof of this advantage.

     

    1. The most important advantage of the company's products is the low evaporation number of base oils.

    contact us

     

    Address: No. 25, East Andisheh St., Andisheh St., Beheshti St., Tehran



    Phone:88423030
    email :info@ravansazanoil.com

    09383840326
       
    09383840326

    Latest content

    Map

    Copyright © 2021 Ravan Sazan Oil. All rights reserved