اخبار و مقالات

    آشنایی با روغن موتور|بهترین نوع روغن موتور

    ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
     

    آشنایی با روغن موتور

    تعویض روغن در خودرو یک روش نسبتاً سریع و آسان است و برای تمیز نگه داشتن موتور و کارکرد موثر آن ضروری است. با گذشت زمان، تعویض منظم روغن به حذف آلاینده هایی که ایجاد شده اند کمک می کند و عمر موتور شما را افزایش می دهد، بنابراین آشنایی با روغن موتور و سرمایه گذاری ارزشمندی است که نباید نادیده گرفته شود.

    جهت خرید روغن موتور و اطلاع یابی از لیست قیمت کافیست به سایت مراجعه فرمایید و یا با ما تماس حاصل نمایید .

    تماس با ما 

    روغن خودرو چه می کند؟

    آشنایی با روغن موتور از نظر تاریخی ترکیبی ساده از روغن پایه و مواد افزودنی بوده است. برای روانکاری قطعات موتور، کاهش اصطکاک، تمیز کردن، خنک کردن و محافظت از موتور طراحی شده است.

    با این حال ، امروزه روغن موتور مصنوعی مدرن بسیار بیشتر از روانکاری عمل می کند ، محافظت از سایش را انجام می دهد ، ویسکوزیته را در دماهای مختلف حفظ می کند ، از تجمع اسید جلوگیری می کند و توربوها و اجزای مدرن موتور را تمیز و محافظت می کند.

    روغن موتور از روغن های پایه و مواد افزودنی تشکیل شده است ، آشنایی با روغن موتور و کیفیت آن به طور چشمگیری بهبود یافته است. روغن های پایه 70 تا 90 درصد کل را تشکیل می دهند و از گاز طبیعی یا نفت خام مشتق می شوند. افزودنی ها بین 10 تا 30 درصد را تشکیل می دهند. آن ها شامل مواد شیمیایی هستند که به عنوان مواد شوینده، اصلاح کننده اصطکاک، آنتی اکسیدان ها، بازدارنده های خوردگی و بهبود دهنده های شاخص ویسکوزیته عمل می کنند.

    سیستم روغن برای بسیاری از اجزای داخل موتور پیستونی روغن کاری می کند ، اما ممکن است تعجب کنید که چه کار دیگری می تواند انجام دهد .....

    1) روغن کاری می کند

    ابتدا روغن اجزای موتور را روغن کاری می کند تا از اصطکاک و سایش جلوگیری کند.

    2) سرد و گرم می کند

    روغن به دلیل ویسکوزیته بالا، دما را به خوبی تنظیم می کند. گرم و نرم می شود تا اجازه حرکت آزاد اجزا را بدهد. روغن همچنین با جذب انرژی حاصل از اصطکاک گرما را تنظیم می کند.

    3) مهر و موم

    به دلیل ویسکوزیته بالا، روغن در شکاف ها و نقاط اتصال جمع می شود که اساسا به آب بندی بسیاری از اجزای موتور کمک می کند.

    4) فعال می کند

    همانطور که در مورد پروانه با سرعت ثابت وجود دارد، روغن می تواند سیستم ها را فعال کند. در این حالت گام پروانه را تغییر می دهد.

    5) تمیز می کند

    توجه کنید روغن چند ساله تیره و کثیف می شود؟ آلاینده ها را در موتور به دام می اندازد. وقتی روغن خود را تعویض می کنید، موتور خود را نیز تمیز می کنید.

    جهت خرید روغن موتور و اطلاع یابی از لیست قیمت کافیست به سایت مراجعه فرمایید و یا با ما تماس حاصل نمایید .

    تماس با ما 


    مزیت رقابتی محصولات

    1. یکی از مهم ترین نقاط مثبت شرکت روان سازان اطلس ، شاخص گرانروی یا به اصطلاح مصرف کنندگان روغن پایه (VI) می باشد که حداقل 5 شماره از روغن های ورژن سایر شرکت ها بالاتر می باشد.
     
    2. از دیگر نقاط قوت محصولات این شرکت رنگ روشن و سولفور پایین این محصولات می باشد که روغن بدون بو و روشن آن گواهی بر این مزیت دارد. 
     
    3. مهم ترین مزیت محصولات این شرکت پایین بودن عدد تبخیر انواع روغن پایه می باشد.

    تماس با ما

     

    آدرس : تهران، خیابان بهشتی، خیابان اندیشه، اندیشه دوم شرقی ، پلاک 25

    تلفن : 88423030
             
    ایمیل : info@ravansazanoil.com

    ۰۹۳۸۳۸۴۰۳۲۶
       
    ۰۹۳۸۳۸۴۰۳۲۶

     

    نقشه

    کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به روان سازان اطلس میباشد| طراحی وب سایت ، توسعه و راه اندازی : OFOGHIT.